miércoles, 23 de septiembre de 2015

Presentació del Blog

Benvinguts a aquest nou bloc. El meu nom és Maria Peña, i sóc estudiant de primer curs d'Educació Primària a la Universitat de les Illes Balears (UIB). No és casualitat que hagi acabat fent aquesta carrera, ni tampoc és una ultima opció, tot el contrari. El món del mestre em té enganxada des que vaig entrar a l'institut, o molt abans segurament. Des de sempre m'han agradat els nens, i crec que d'ahi ve la meva afició cap a aquesta professió. A més, sóc una persona molt compromesa, i que li encanta ajudar els altres.
Sempre he pensat, i mes actualment, que l'educació és un dels pilars fonamentals de qualsevol societat. És molt important la manera què s'educa a un nen ja que són el nostre futur, i això és una cosa que cal tenir molt en compte. 
No crec que hi hagi res més gratificant que unes personetes et vegin com una referent, com un exemple. Estic segura que aquesta professió em permetrà tocar cors, i canviar vides per trasnformarlas a millor.
El curs 2015/2016 s'obre com un llibre en blanc. Entre tots, amb les nostres aportacions, ho anirem completant, més ràpid del que ara ens sembla.
És una aventura
És un viatge fascinant
És un nou repte
Esper que aquest curs gaudim i aprenguem molt. Però sobretot desitjo que al final de curs sentí que l'esforç de millorar, a tots els nivells, ha valgut la pena.

Per tancar aquesta benvinguda, dir que, totes les professions passen per un professor, i no hi ha res mes bonic, que un nen/estudiant al finalitzar el curs, hagi captat els coneixements bàsics que ens esforçem per ensenyar-li.

Imatge agafada de la página http://www.ayudaparamaestros.com



No hay comentarios:

Publicar un comentario